31/10/14

Μία σκέψη, ένας λόγος, μια αγκαλιά...



Για να νιώσετε ήρεμοι, χαρούμενοι και αισιόδοξοι:
  • Υποστηρίξτε τον εαυτό σας αναγνωρίζοντας τις ικανότητες και τις δυνατότητές σας, προσφέροντάς του αγάπη και επιβράβευση για τις προσπάθειές του.
  • Αναγνωρίστε τα λάθη σας, μαθαίνοντας από αυτά και δείχνοντας επιείκεια προς τον εαυτό σας.
  • Εκφράστε τα συναισθήματά σας χωρίς φόβο, ανασφάλεια και έλεγχο, επιτρέποντας στο μικρό παιδί που όλοι κρύβουμε μέσα μας, να εκδηλωθεί.
  • Επιτρέψτε στον εαυτό σας να ζητήσει από κάποιον άλλο αυτό που χρειάζεται και έχει ανάγκη.
  • Αφουγκραστείτε τις ανάγκες του σώματός σας όταν είστε κουρασμένοι αλλά και θυμωμένοι. Κάτι σας «λέει».
  • Σκεφτείτε ότι «όλα είναι δυνατά» με τη δύναμη της σκέψης.
  • Επικεντρωθείτε στις καλές στιγμές που έχετε ζήσει και αισθανθείτε ευγνωμοσύνη για αυτές.
  • Προσπαθήστε να γίνετε δημιουργικοί, θέτοντας νέους στόχους και προοπτικές για τον εαυτό σας. 
  • Ενεργοποιηθείτε με δραστηριότητες που σας ευχαριστούν και σας χαλαρώνουν.
  • Δώστε χώρο στην αγάπη δημιουργώντας σχέσεις σταθερές και ανθεκτικές στο χρόνο.



Διαβάστε:

1. "Η αγάπη και το μίσος. Η ανάγκη της επανόρθωσης"
Melanie Klein, Joan Riviere
Εκδόσεις Κονιδάρης

2. "8 ώρες και 35 λεπτά"
Φωτεινή Τσαλίκογλου
Εκδόσεις Καστανιώτη



Διονυσία Μακρυνόρη
Ψυχολόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου